Până se va ajunge la un grad de integrare cât mai mare
între produsele Fiat şi Chrysler, pentru moment italienii au
solicitat creşterea producţiei la uzina Toluca din Mexic, acolo
unde se produce Dodge Journey şi Fiat
Freemont. Italienii au fost luaţi uşor prin surprindere de
gradul mare al comenzilor pentru Freemont primite de la dealeri. Au
fost primite comenzi ferme pentru aproximativ 15.700 unităţi. Ceea
ce este semnificativ mai mult decât cele 13.000 unităţi preconizate
a fi comercializate în 2011 în Europa. Aproximativ 80% din comenzi
sunt din Italia, acolo unde Freemont este mai ieftin cu aproximativ
5.500 euro decât modelul pe care îl înlocuieşte – Fiat Ulysse. Şi
uite aşa italienii i-au pus la muncă pe mexicani. Pentru moment
Chrysler a reuşit să acopere nevoile italienilor, în schimb sunt
uşor îngrijoraţi dacă această situaţie se va menţine. Să producă
mult este perfect, dar o problemă când vine vorba de a plăti ore
suplimentare angajaţilor.